Daca te-ai razgandit si produsul/produsele pe care le-ai comandat nu mai sunt ceea ce ti-ai dorit, ai la dispozitie 14 zile ca sa poti returna ce nu iti mai doresti.
Ca sa beneficiezi de dreptul de retur trebuie sa ne comunici decizia ta. O poti prin transmiterea unui e-mail la adresa comenzileonline@yahoo.com.
Pentru a putea procesa returul tau trebuie sa ne pui la dispozitie cateva informatii, cum ar fi:
- numarul comenzii si data plasarii acesteia
- numele si prenumele tau
- adresa, e-mail si numar de telefon
- IBAN-ul si banca unde vrei sa iti fie returnata contravaloarea returului
- detalii despre produsul/produsele pe care vrei sa le returnezi (denumire produs, cantitatea returnata)
- motivul returului
- optiunea de retur (ai optiunea fie de a alege sa iti restituim banii, fie sa emitem un voucher care sa aiba valoarea contravalorii returului).
Dupa ce ai transmis notificarea/formularul de retur va trebui sa chemi un curier rapid si sa trimiti coletul la urmatoarea adresa:
DANIMAX PROGLOBAL
Str. Calea Unirii, nr 47, Suceava
Telefon: 0745 492 896
Pentru a facilita identificarea comenzii te rugam sa mentionezi pe colet pentru vanzari-icoane.com.
Te rugam sa impachetezi coletul cat mai bine, de preferat in cutia din carton in care ti l-am livrat, dar daca nu se poate, te rugam sa ai grija sa il impachetezi astfel incat sa fie ferit de lovituri. Iti recomandam sa folosesti folie stretch sau folie cu bule pentru protejarea produsului.
Tu vei plati transportul pentru transmiterea returului prin curier rapid catre noi, asa ca ai grija sa nu il transmiti cu plata ramburs. In cazul in care transmiti coletul cu plata ramburs, acesta nu va fi acceptat si curierul ti-l va restitui.
Ai grija ca produsul sa fie in ambalajul original, sa contina toate componentele si accesoriile. Atunci cand returnezi un produs trebuie sa restitui si produsele pe care le-ai primit cadou.
Dupa ce am primit coletul de la tine, te anuntam ca l-am primit, il verificam si iti transmitem ca totul este in regula, dupa care urmeaza sa iti restituim banii, sau sa emitem voucherul, in functie de optiunea ta. Taxa de livrare pe care ai achitat-o, aferenta returului, nu va fi returnata.
Daca produsul pe care l-ai returnat nu mai poate fi vandut ca nou atunci vom reduce contravaloarea pe care ti-o returnam astfel incat sa punem readuce produsul in starea initiala sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu reducerea contravalorii restituite, la solicitarea ta iti putem retransmite produsul, insa va trebui sa achiti costurile de transport.
Nu este acceptat returul urmatoarelor produse:
- produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate;
- produsele care se deterioreaza sau expira rapid;
- produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate;
- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produsele de tip DIY – do it yourself (produse ce necesita asamblare sau vopsire), cum ar fi, dar fara a se limita la, picturi pe numere, puzzle-uri, kit-uri de constructie roboti, nu mai pot fi returnate dupa ce s-a inceput pictarea sau au fost desfacute. Picturile pe numere pot fi returnate doar daca panza este intacta, nevopsita. Puzzle-urile, kiturile de constructie roboti pot fi returnate doar daca ambalajul nu a fost deschis.
- Daca ai nevoie de informatii suplimentare despre cum poti returna un produs, ne poti scrie la comenzileonline@yahoo.com sau ne poti suna la numarul 0745 492 896.
Mai multe detalii despre politica noastra de retur gasesti in sectiunea Termeni si Conditii, unde explicam detaliat tot ce trebuie sa stii despre dreptul de retragere din Contractul la Distanta.